کلیک ویو چیست؟

QlikView  یکی از نرم افزارهای شرکت QlikTech  می باشد (نرم افزارهای دیگری از این شرکت چون Expressor  نیز قابل ارایه توسط روشمند می باشد ) این شرکت در سال ۱۹۹۳ در سوئد تاسیس شده است و اکنون واقع در پنسیلوانیا آمریکا می باشد و دارای شاخص NASDAQ در بورس آمریکا می باشد ، این شرکت جزو ۲۵ شرکت پر رشد آمریکا می باشد و این شرکت مشتریان بزرگی چون زیمنس ، سونی ، توشیبا ،پاناسونیک و میتسوبیشی  … دارد

زمانی ایجاد داشبورد ها و تجزیه و تحلیل داده ها برای هر خروجی چند ماه طول می کشید، و سرعت تصمیم گیری سازمانی را پایین  می آورد اما با کلیک ویو می توان آن را در چند دقیقه انجام داد .کلیک ویو بستر هوش کسب و کار برای تبدیل داده ها به دانش می باشد.  این نرم افزار هر کسب و کار و کاربر های فنی را قادر می سازد تا داده های خود را بدون هیچ محدودیتی جدا کنند، و به آن‌ها کمک می‌کند زمانی که نیاز به تصمیم گیری در مورد مسائل سازمانی است،    تصمیمات موثر و بهتری  مبتنی بر اطلاعات صحیح بگیرند.  کلیک ویو نرم افزاری است که امکان باز یافتن و تطبیق دادن داده ها را از منابع گوناگون ، فراهم می‌کند. با بارگذاری در برنامه، داده ها در مسیری که فهم و کار با آن‌ها آسان تر باشد، ارائه می شوند. نرم افزاری ساده و قابل انعطاف می باشد  و کاربران نهایی در سازمان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و در زمان کوتاهی آن را آموزش ببینند.

در کلیک ویو می توان حجم بالایی از اطلاعات را با سرعت بسیار زیادی بار گذاری کرد و استفاده نمود.  کلیک ویو به شما کمک می‌کند در هر زمانی اطلاعات و داده های سازمانی خود را بر اساس معیار ها و شاخص های  سازمانی خود بررسی نمایید و بتوانید بر اساس آن تصمیمات دقیقی را بگیرید.

براساس معتبرترین موسسه تحقیقات تکنولوژی دنیا -گارتنر (Gartner)  کلیک ویو چهارمین نرم افزار هوش تجاری در دنیا می باشد کلیک ویو یک راه حل جامع و انعطاف پذیر هوش تجاری است . این راه حل با استفاده از تکنولوژی انحصاری خود می تواند با محاسبات در لحظه، سطحی از بینش و شهود صحیح از حقایق سازمان را از طریق اکتشاف اطلاعات ایجاد کند.

عمیق ترین تحلیل ها و گزارشات را از ماموریت های کلیک ویو می باشد، کلیک ویو هر روز تمام اطلاعات را از منابع شما بروز می کند و مانند یک مشاور به شما امکان پرسشگری می دهد

نرم افزار هوش تجاری , داشبورد مدیران , داشبورد مدیریتی , گزارش ساز , نرم افزار داشبورد

نرم افزار کلیک ویو ,آموزش کلیک ویو , هوش تجاری کلیک ویو , فیلم کلیک وی , دانلود کلیک ویو

نرم افزار مدیریت فرایند ها , مدیریت فرایند , سامانه ساز , پنجره واحد ,دولت الکترونیک , معماری سازمان , سیستم ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.