ویدیو مارکتینگ

نرم افزار کلیک ویو  ,آموزش کلیک ویو , هوش تجاری کلیک ویو ,  فیلم کلیک وی   , دانلود کلیک ویو

در دنیای متنوع کسب و کارهای الکترونیکی امروزی که بر پایه انواع روشهای بازاریابی و بازار سازی در حال رشد هستند گرایش و استفاده از پر ثمرترین و به روزترین روشهای بازاریابی از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار شده است که در این بین بازاریابی ویدیویی یا همان ویدیو مارکتینگ به عنوان پر ثمرترین زیر مجموعه بازاریابی بر اساس محتوا جایگاه قابل توجه و غیر قابل انکاری را در رشد و ارتقاء هر نوع کسب و کار به خود اختصاص داده است.

هرچند ویدیو جایگزین اقدامات در راستای ایجاد و یا بهبود کسب و کارهای جدید همچون راه اندازی وبسایت ، ارسال ایمیل تبلیغاتی ، بازاریابی متنی و گرافیکی نخواهد بود اما به عنوان مکملی قوی و پر اثر در کنار این اقدامات برای شروع و رشد کسب و کار شما آن هم به صورت سریع لازم و ضروری خواهد بود.

ویدیو با در گیر کردن احساسات مشتری منبعی مطمئن برای جمع آوری داده و استفاده از این داده ها در جهت پیشبرد اهداف کسب و کارتان خواهد بود.

از زمانی که ویدیو به عنوان ابزاری قدرتمند در حوزه فروش و بازاریابی مطرح شده است تا کنون به صورت یک ویروس همه گیر در حال در برگرفتن عمده تجارتها و کسب و کارها است و همین فراگیر شدن با سرعت زیادموید این است که اگر تا کنون از این روش بی نظیر علمی برای بهبود کسب و کار خود استفاده نکرده اید بهتر است سریعتر دست به کار شده و پا به عرصه بزرگ و متحول شده ی ویدیو مارکتینگ بگذارید.

اما آنچه ویدیو برای شما و کسب و کارتان انجام می دهد چیست ؟

۱- ویدیو مارکتینگ شما را معرفی می کند.

ویدیو ابزاری قدرتمند است که به شما اجازه می دهد خودتان را به بهترین نحو ممکن معرفی کنید. شما بوسیله ویدیو می توانید ارائه ای جذاب و پر زرق و برق از کسب و کار خود داشته باشید که مسلما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

و همین معرفی درست و تاثیر گذار یک رابطه ی بدون نقص و روشن بین شما و مشتریان در مقایسه با سایر رقبایتان ایجاد خواهد کرد.

۲- اثبات اینکه شما در کار خود متخصص برجسته ای هستید.

زمانی که شما در حال برنامه ریزی برای ایجاد کمپین بازاریابی و فروش هستید باید به این نکته توجه کنید که مخاطبان قدرت و تخصص شما را با تمام وجود درک کنند که تحقق این امر از طریق ویدیو تا تولید یک محتوای بی روح متنی بسیار آسانتر خواهد بود.

اضافه کردن ویدیویی که شما را به عنوان یک متخصص و زبده حوزه ی تخصصیتان معرفی می کند در وبسایت ، بلاگ ، ایمیل و یا شبکه های اجتماعی در راستای جذب مشتری تاثیر بسزایی خواهد داشت .

۳- بالا بردن رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو

در گذشته ویدیو برای سئو سایت به عنوان مانع بزرگی تلقی میشد که نه تنها در ارتقای رتبه سایت تاثیر مثبتی نداشت بلکه گاهی به دلیل متن محور بودن الگوریتم های موتورهای جستجو اثرات منفی نیز بر روی رتبه وبسایت در نتایج موتورهای جستجو نیز در پی داشت.

اما امروزه ویدیو به قدری مهم و تاثیر گذار شده است که ارجحیت قرار گرفتن وبسایت در رتبه بالاتر صفحات نتایج موتورهای جستجو را حتی تا ۵۰ برابر بیشتر میکند.

در اینجا به ۳ مزیت اصلی کمپین ویدیو مارکتینگ که در جهت ارتقاء سطح SEO سایت شما موثر است اشاره می کنم.

۱- محتوای متنی به هیچ عنوان قدرت برد در رقابت با محتوای ویدیویی را ندارد.

میلیونها صفحه ی متنی برای قرار گرفتن در سطح بالا SEO در حال رقابتند در حالیکه فقط هزاران صفحه محتوای ویدیویی برای قرار گرفتن در همان جایگاه به رقابت می پردازند.

۲- ویدیو به مراتب سریعتر از محتوای متنی Rank می پذیرد.

برای Rank گرفتن ویدیو تنها چند ساعت نیاز است اما در نقطه مقابل برای محتوای متنی چندین هفته زمان لازم است که همین نکته موئد این است که ویدیو از محتوای متنی به روز تر می باشند.

۳- خاصیت ویروسی بودن ویدیو در اغلب موارد

برای هر فردی به اشتراک گذاشتن یک ویدیو بسیار جذابتر از به اشتراک گذاشتن محتوای متنی بی روح است و این نکته زمانیکه شما واقعا ویدیوی خوبی در اختیار مخاطبین قرار می دهید به وضوح قابل روئیت است.

در کنار موارد گفته شده در نظر داشته باشید که کمپین ویدیو مارکتینگ به راحتی قابل پیاده سازیست و فقط نیاز به همراهی یک متخصص در مسیر پیاده سازی دارد تا نتیجه مورد انتظار برای رونق کسب و کارتان حاصل گردد.

در دنیای تجارتهای امروزی کمپین ویدیو مارکتینگ یکی از به روزترین ، پرثمرترین و جذاب ترین ابزارهایی است که رسیدن به موفقیت را تضمین و تسریع می کند.

فر اموش نکنید در محیط گسترده کسب و کارهای آنلاین امروزی یک ویدیو معمولی برای هدایت مشتری به سمت خرید محصول یا استفاده از خدمات ، قدرت غیر قابل مقایسه ای نسبت به محتواهای متداول دیگر دارد.

نرم افزار هوش تجاری , داشبورد مدیران , داشبورد مدیریتی , گزارش ساز , نرم افزار داشبورد

نرم افزار کلیک ویو ,آموزش کلیک ویو , هوش تجاری کلیک ویو , فیلم کلیک وی , دانلود کلیک ویو

نرم افزار مدیریت فرایند ها , مدیریت فرایند , سامانه ساز , پنجره واحد ,دولت الکترونیک , معماری سازمان , سیستم ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.