راه حلی کارآمد جهت ارائه گزارشات مدیریتی

بطور کلی در همه سازمانها و شرکتها، درخواست گزارش و اطلاعات از لایه مدیریت ارشد و به بالطبع تهیه و اماد نمودن گزارشات در لایه کارشناسی ، به عنوان یکی از معمولی ترین روالهای اداری محسوب می گردد که این گزارشات مبنای تصمیم گیری کلان و استراتژیک سازمان می باشد. بنابراین لزوم دقت،صحت و جامع بودن گزارشات بسیار حیاتی میباشد.

 بابررسی سازمانها و شرکتها در لایه کارشناسی ، درمی یابیم که اکثر از ابزارهایی همچون اکسل برای تهیه و تولید گزارشات استفاده می کنند.برخی دیگر هم از ابزارهای گزارش ساز استفاده می کنند.اما سوال اینحاست که آیا مدیریان ارشد همیشه به نیاز خود در دریافت گزارشات بهینه، جامع و سریع رسیده اند یا خیر؟آیا صرفا با طرح یک گزارش زا سوی مدیرت ارشد، کارشناسان می توانند دقیقا همان چیزی که مدیران خواسته اند را ، فراهم نمایند؟ و دهها پرسش دیگر…

حال می خواهیم موضوع را از زاویه دیگر نگاه کنیم.اصولا یک مدیر خوب قطعا از کارشناسان خوب و کارامدی بهره می برد.لذا یکی از فاکتورهایی که موجب افزایش کارامدی یک کارشناس می شود، مسلط بودن به ابزارهای مفید و مرتبط با کارخود می باشد.

نرم افزار هوش تجارییکی از این ابزارها که بسیار کارامد است و قابلیت مرتفع کردن نیازهای گزارشی مدیران ارشد است، نرم افزار Tableau Software می باشد.این ابزار در حوزه هوش تجاری می باشد که با استفاده از ان ، علاوه بر تجمیع اطلاعات در یک بستر، امکان تهیه گزارشات، داشبوردهای مدیریتی و تحلیل های مورد نیاز را در سریع ترین زمان فراهم می گردد.یکی از قابلیتهای این سیستم، پیاده سازی هرگونه داشبورد و گزارش با هر سناریویی که از طرف مدیریت درخواست می گردد، می باشد.

درمجموع این نکته رو یاداوری می کنم که استفاده از این ابزار بدون نیاز به دانش IT  و برنامه نویسی و صرفا اگاه بودن به کسب و کارو فعالیت خود، می توانیددهها گزارش و داشبورد را اماده نمایید و در محیط وب انرا آپلود کرده و در اختیار ذینفعان قرارداد.

نرم افزار هوش تجاری , داشبورد مدیران , داشبورد مدیریتی , گزارش ساز , نرم افزار داشبورد

نرم افزار کلیک ویو ,آموزش کلیک ویو , هوش تجاری کلیک ویو , فیلم کلیک وی , دانلود کلیک ویو

نرم افزار مدیریت فرایند ها , مدیریت فرایند , سامانه ساز , پنجره واحد ,دولت الکترونیک , معماری سازمان , سیستم ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.